Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

28 May, 2012

Black crackle on triple holo

Pupa Holographic n° 033 Sky Blue
Pupa Holographic n° 034 Denim Blue
Pupa Holographic n° 035 Violet
Kiko Rock Top n° 612 Black
NYC n° 138 Classy Glassy top coat











10 comments:

  1. Replies
    1. Thank you! :-)
      Ako hoćeš, ako ti je tako lakše, možeš da pišeš i na slovenačkom :-) tako ću ja moći malo da ga vežbam! :-)

      Delete
  2. Uhhh, makes me want there was a holographic crackle top coat - that would have been so great :) - but this is very nice too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think it's just the matter of time till holographic crackle top coat appears... and it will be a disaster for our wallets! But, I wonder... the holo effect is beautiful when you see all the nail covered with the holo nail polish, but this holo effect would be so beautiful on little parts of nail covered with crackle holo? :-)
      Anyway, I would surely like to try it :-)

      Delete
  3. Hehehehe, na hitro sem prebrala naslov in videla samo "triple crack"! Hihihihi!!! Lakoholičarka in holoholičarka, to priznam, ampak crack pa tu nima kaj iskati!!! ;D ;D ;D
    Tale manikura mi je perfektna! <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga lakoholičarko i holoholičarko :-)čini mi se da ja idem tvojim stopama, moja zavisnost je svakog dana sve veća i veća! :-)

      Delete
  4. super je :) iako moram priznat da sam se prilicno ohladila od cracklea, dugo su bili in i dosta dugo ih koristih, pa nisu vise toliko interesantni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam crni, srebrni i svetlo zlatni, ovaj poslednji sam imala nameru da najviše koristim ali baš on mi ne "puca" tako kako bih ja volela, pa na kraju ispada da ih sve koristim samo s vremena na vreme, kad se malo "uželim" :-)

      Delete
  5. predobra kombinacija... mislim da se moji crackli osjećaju malo zapostavljeno, totalno sam ih zaboravila :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. S vremena na vreme seti ih se, inače će se naljutiti i početi namerno da se suše u bočici! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)