Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

30 April, 2013

Essence Colour&Go n° 122 Chic Reloaded

I present to you the nail polish Essence Colour&Go n° 122 Chic Reloaded.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.









5 comments:

  1. evo ga i kod tebe :D
    izludi me što mu je nemoguće uhvatiti duochrome efekt... ali lijep je i bez njega ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobila sam ga u poklon paketicu nail mail :-)

      Delete
  2. ja sam totalno over duochromes, nije mi ni palo napamet uzet ovog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj lakic sam dobila u poklon paketicu, inace nisam jako luda za duochrome lakovima, imam samo jedan Kiko duochrome koji ide iz zelene u plavu boju i on mi je fenomenalan! :-)

      Delete
  3. Bellissimo questo colore!La prossima volta che vado da OVS ci faccio un pensierino..
    Un saluto

    Artemiss

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)